مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-14حوادث

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری سارق موتورسیکلت ها تا ادامه آزادسازی اراضی کشاورزی


فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق موتور سیکلت با کشف 23 سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گلوگاه، دستگیری متهم به سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی هدفمند و تلاش شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی، ظرف 48 ساعت موفق شدند متهم به سرقت موتورسیکلت را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بیشتر سرقت های رخ داده در حیاط اداراتی بوده که موتورسیکلت شهروندان بدون هیچ تجهیزات امنیتی رها شده بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی ها تخصصی به عمل آمده به 23 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه اعتراف کرد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، از شهروندان خواست: هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسیکلت را در پارکینگ های عمومی که نگهبان دارد و یا مقابل دید خود، پارک کنند.

*گاز گرفتگی 3عضو یک خانواده در قائمشهر  سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از جان باختن 3 عضو یک خانواده که اهل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری سارق موتورسیکلت ها تا ادامه آزادسازی اراضی کشاورزی

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری سارق موتورسیکلت ها تا ادامه آزادسازی اراضی کشاورزی